Forum Osmanczyka.fora.pl Strona Główna

 Pierwsze miejskie mikrobusy (na Bemowie)
Idź do strony 1, 2  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gacek
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: klatka III

PostWysłany: Pią 7:32, 18 Maj 2007    Temat postu: Pierwsze miejskie mikrobusy (na Bemowie)

Pierwsze linie mikrobusowe zamierza uruchomić jesienią Zarząd Transportu Miejskiego. Dojadą m.in. do nowych osiedli przy Forcie Bema

To zupełna nowość w komunikacji miejskiej. ZTM chce wynająć firmę, która sprowadzi dziesięć mikrobusów zabierających najwyżej kilkunastu pasażerów. Władze Bemowa uznały, że tylko takie pojazdy będą mogły jeździć wąskimi uliczkami do nowych osiedli we wschodniej części dzielnicy. Chodzi m.in. o ul. Obrońców Tobruku koło Fortu Bema. Ich mieszkańcy narzekają, że do przystanku muszą teraz iść nawet dwa kilometry. Mikrobusy dowoziłyby pasażerów do pętli tramwajowych na Kole i na Nowym Bemowie. Pojadą ulicami: Księcia Janusza, Księcia Bolesława, Obrońców Tobruku, Osmańczyka, Piastów Śląskich i Powstańców Śląskich.

Druga linia mikrobusowa ma kursować z niewielkiego osiedla na ul. Radiowej koło fortu Babice do pętli na Górczewskiej. Tam również nie ma teraz żadnej komunikacji.

Miejskie mikrobusy mają pojawić się na ulicach jesienią. Do tego czasu władze dzielnicy Bemowo muszą zbudować przystanki.

Źródło: Gazeta Wyborcza - Stołeczna (18 maja 2007)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RAJ
Zarząd Wspólnoty
Zarząd Wspólnoty



Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:45, 20 Maj 2007    Temat postu:

sympatyczne! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beerben
Super Osmańczyk
Super Osmańczyk



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: klatka I

PostWysłany: Nie 15:55, 27 Maj 2007    Temat postu:

bardzo dobry pomysł, co prawda daleko nie mamy do przystanków z naszego bloku, ale o pierwsze zawsze to jakaś podwóżka dla tych co codziennie muszą przejść do powstańców śląskich, a po drugie jak matka-starsza kobita - będzie przyjeżdżać pilnować dziecka to nie będzie zmęczona walkingiem przez całą długość carrefoura.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RAJ
Zarząd Wspólnoty
Zarząd Wspólnoty



Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:19, 27 Maj 2007    Temat postu:

e tam - do powstancow to pikus, ale do petli to juz duzo fajniej!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gacek
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: klatka III

PostWysłany: Śro 11:11, 07 Lis 2007    Temat postu:

Autosany i jelcze będą wozić warszawiaków

Nowe, nietypowe modele miejskich autobusów zobaczymy wiosną na warszawskich ulicach. Niewielkie jelcze i autosany z podwoziem mercedesa zaczną wozić pasażerów na peryferiach miasta.

[link widoczny dla zalogowanych]

W Warszawie wreszcie pojawią się małe autobusy, które będą mogły kursować wąskimi uliczkami. Czekają na to m.in. mieszkańcy nowych kilkutysięcznych osiedli koło Fortu Bema, którzy na razie nie mają obok swoich domów komunikacji miejskiej. Do tej pory Zarząd Transportu Miejskiego odmawiał uruchomienia linii, bo istniejące autobusy nie mieściły się na tamtejszych ulicach. Teraz wybrany w przetargu przewoźnik - firma Mobilis - sprowadzi do stolicy niewielkie ośmio- i prawie dziewięciometrowe autobusy. Będą mogły nie tylko kursować do nowych osiedli na Bemowie, ale też na Zielonym Ursynowie czy na peryferiach Białołęki.

Dwie marki autobusów wybrali już szefowie Mobilisa, z którym ratusz jutro podpisze umowę na przewozy przez blisko dziesięć lat. Takich modeli jeszcze w Warszawie nie było. Po pierwsze, Mobilis sprowadzi 20 ośmiometrowych autosanów w wersji Solina. - To bardzo dobry mikrobus. Zbudowany na podwoziu mercedesa, który zgodził się, by z przodu pojazdu umieścić charakterystyczny znak firmowy niemieckiej firmy. W praktyce polska będzie tam głównie karoseria, która powstała w zakładach w Sanoku - zapowiada Eugeniusz Szymonik, szef Mobilisa.

Mikrobus zabierze blisko 50 pasażerów, w tym 18 na miejscach siedzących. Zostanie wyposażony w monitoring i klimatyzację. Do środka wejdziemy przez jedne z dwojga drzwi. Niska podłoga znajdzie się w tylnej części pojazdu.

Oprócz tego do stolicy dotrze 30 jelczy w wersji Libero. - Wyglądają jak nieco zmniejszony zwykłe autobusy. Mają niską podłogę na całej długości i dwoje drzwi - przybliża Eugeniusz Szymonik. Nowe jelcze, podobnie jak autosany, będą wyposażone w monitoring i klimatyzację.

Pierwsze mikrobusy pojawią się na ulicach 1 marca. Cała pięćdziesiątka na być dostarczona do wakacji. Władze dzielnic będą musiały do tego czasu przygotować przystanki.

ZTM nie podaje jeszcze szczegółowych tras, na których mają kursować niewielkie autobusy. Wiadomo tylko, że będą dojeżdżać do pobliskich punktów przesiadkowych. W przypadku osiedli koło Fortu Bema nowa linia ma np. docierać do pętli tramwajowej Nowe Bemowo.

Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gacek
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: klatka III

PostWysłany: Nie 13:22, 11 Lis 2007    Temat postu:

Autobusy na małe ulice i nowe ceny biletów

Minibusy marki Solina i midibusy Jelcze, które zaczną jeździć wąskimi ulicami pozbawionymi dziś komunikacji, zaprezentowała w piątek przed ratuszem Hanna Gronkiewicz-Waltz. I pierwszy raz oficjalnie zapowiedziała, że w przyszłym roku pasażerów czekają podwyżki cen biletów przy okazji zmiany systemu taryfowego

Pierwszy z nich już w najbliższych dniach wyruszy na ul. Dudziarską za Olszynką Grochowską. Mieszkają tu niezamożni ludzie, którzy od lat nie mogli się doprosić komunikacji miejskiej. Do najbliższego przystanka muszą chodzić kilometr na przełaj przez tory kolejowe. Teraz Zarząd Transportu Miejskiego chce tam puścić nową linię 137. Krótki autobus najpierw będzie kursować na Gocławek lub do ronda przy Korkowej, a kiedy do Warszawy dotrą kolejne, ich trasa wydłuży się do Wiatracznej.

W piątek szef Zarządu Transportu Miejskiego Leszek Ruta podpisał umowę z firmą Mobilis, która wiosną sprowadzi 30 dziewięciometrowych Jelczy (dla 60 pasażerów) i 20 Solin z silnikiem mercedesa i 45 miejscami. Pierwsze nie mają schodów w obu drzwiach, drugie - tylko w tylnych. - Ale mam sterownik do obniżania podłogi, ręcznie mogę też wysunąć rampę, żeby można było wjechać do środka wózkiem - pokazywał Wiesław Rachwalski, kierowca, który przyjechał z fabryki w Sanoku na piątkową prezentację przed ratuszem. Obie marki są też wyposażone w klimatyzację, kamery dla bezpieczeństwa pasażerów, ekologiczne silniki i głosowe zapowiadanie przystanków.

- To niewielkie autobusy, ale skierujemy je tam, gdzie jeździ niewielu pasażerów. Zależy nam, by rozszerzyć zasięg komunikacji o osiedla, które jej nie mają. Mam nadzieję, że dzięki temu ich mieszkańcy zrezygnują z jeżdżenia samochodami - mówiła prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz i wymieniła ulice, które obejmie komunikacja minibusowa. Oprócz Dudziarskiej będą to: • Włodarzewska na Ochocie • Kwitnąca i Księżycowa na Chomiczówce • Osmańczyka, Obrońców Tobruku i Księcia Bolesława na Bemowie • Szeligowska do granicy miasta na Jelonkach • Baletowa i Krasnopolska w zielonej części Ursynowa • Sprawna i Aluzyjna między Nowodworami a Dąbrówką Wiślaną • Cieślewskich na Białołęce • Izbicka i Zagórzańska w Radości • Borków i Juhasów w Wawrze • połączenie Kępy Zawadowskiej na Wilanowie z Kępą Okrzeską w Konstancinie-Jeziornej.

ZTM skieruje na te ulice nowe linie, ale małe autobusy puści też na trasy obecnych mało wykorzystywanych np. 196, 198 i 305. W jakiej kolejności? - To zależy od urzędów dzielnic, które muszą przygotować przystanki i zdjąć z niektórych ulic garby - mówi Andrzej Franków odpowiedzialny w ZTM za układanie tras.

Za każdy kilometr przejechany przez soliny ZTM zapłaci Mobilisowi 3,61 zł, a przez jelcze - 3,82 zł. Dla porównania stawka Miejskich Zakładów Autobusowych wynosi ok. 6,5 zł.

Dziś w godzinach szczytu kursuje niespełna 1400 autobusów. Miasto chce, żeby ta liczba stopniowo rosła. "Gazeta" spytała, skąd ratusz weźmie na to pieniądze. I Hanna Gronkiewicz-Waltz po raz pierwszy oficjalnie potwierdziła, że szykowana jest zmiana cen biletów. - Nie chcę jednak mówić o podwyżce. Być może będzie ona dla tych, którzy przyjeżdżają do Warszawy i kupują bilety jednorazowe. Mieszkańców dojeżdżających codziennie do szkoły i pracy będziemy się starali przed podwyżką chronić. Chcemy uprościć i zreformować system biletowy według najlepszych wzorów. Planujemy np. bilety czasowe. Przypominam, że ceny biletów nie zmieniały się od 2001 r. Warszawa od dłuższego czasu dopłaca do nich najwięcej ze wszystkich polskich miast - powiedziała pani prezydent.

Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gacek
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: klatka III

PostWysłany: Śro 10:49, 06 Lut 2008    Temat postu: Jedzie nowe: od mikrobusa do 24-metrowca

Jedzie nowe: od mikrobusa do 24-metrowca

Rekordowa liczba nowych autobusów w 2008 r. W marcu po ciasnych uliczkach nowych osiedli na Bemowie i w Białołęce zaczną kursować mikrobusy. Pod koniec roku wyjedzie zaś 150 dłuższych autobusów. Ostatni ikarus z wysoką podłogą zniknie z warszawskich ulic w 2011 r.



Trzy nowe linie obsługiwane mikrobusami marki Autosan Solina wyruszą 1 marca. Dotrą przede wszystkim do nowych osiedli, które do tej pory były pozbawione komunikacji. Zarząd Transportu Miejskiego będzie je numerował jako dwusetki.

Pierwszą (201) pojadą mieszkańcy bloków, które powstały w ostatnich latach w rejonie ul. Obrońców Tobruku na Bemowie. 202 ma okrążać Bródno i Targówek, a 204 połączy z Bródnem nowe osiedla w Białołęce. Zanim autobusy ruszą na trasę, władze dzielnic muszą przygotować przystanki i w niektórych miejscach zdemontować progi zwalniające.

W marcu na ulice wyjedzie dziesięć mikrobusów. Dwa z nich spotkamy na trasach istniejących linii: 104 (z Bródna do Brzezin w Białołęce), a jeden na 305 (między Falenicą a Wawrem).

- Wraz z następnymi dostawami pojazdów będziemy uruchamiać kolejne lokalne linie, np. na ul. Włodarzewskiej na Ochocie czy na Zielonym Ursynowie - zapowiedział wczoraj Leszek Ruta, szef Zarządu Transportu Miejskiego.

W sumie wiosną wyjedzie 20 ośmiometrowych solin i 30 dziewięciometrowych jelczy libero. Wszystkie sprowadzi do stolicy wybrana w przetargu firma Mobilis. Od marca na ulicach sukcesywnie będą się też pojawiać nowe, 12-metrowe autobusy marki Scania firmy PKS Grodzisk Maz. - w sumie 50. Od czerwca zeszłego roku tego typu autobusy kursują np. na trasie linii 119 z Międzylesia do centrum i 166 z Kabat do Dworca Wschodniego.

Największe od siedmiu lat zakupy taboru planuje też spółka Miejskie Zakłady Autobusowe. Właśnie ogłosiła przetarg na kupno 150 autobusów: 70 12-metrowych i 80 przegubowych. Będą wyposażone m.in. w klimatyzację i kamery monitorujące bezpieczeństwo pasażerów. Jeśli szybko uda się wybrać dostawcę, pierwsze autobusy dojadą latem, a ostatnie przed zimą. Prezes MZA Mieczysław Magierski ogłosił wczoraj plany na najbliższe lata - do 2012 r. chce wymienić na nowe prawie 600 wozów, już w 2011 r. z ulic powinny zniknąć ostatnie ikarusy.

MZA zamierza też kontynuować testy nietypowych pojazdów. Po próbach niemal 20-metrowego mercedesa, który kursował w styczniu między Tarchominem a pl. Wilsona, zamierza sprowadzić 24-metrowy autobus Phileas zwany metrobusem. Tak długie pojazdy z dwoma przegubami kursują m.in. w Holandii. - Nie chcemy, żeby zastępowały tramwaje czy metro. Mogłyby jeździć na obleganych trasach, np. na lotnisko czy do Piaseczna - uważa Mieczysław Magierski. Nie wiadomo jednak, czy rzeczywiście Warszawa kupi takie "jamniki".

MZA chce też testować autobusy na biopaliwa czy z napędem hybrydowym (wspomaganym przez silnik elektryczny). Na przyszły rok spółka przesuwa zakup autobusów na gaz.

Nowe linie od marca

201 - z pętli Nowe Bemowo przez ul. Powstańców Śląskich, Piastów Śląskich, Osmańczyka, Obrońców Tobruku, Księcia Bolesława, Księcia Janusza na Koło (co 10 min w godzinach szczytu i co 15 min poza szczytem i w święta).

• 202 - z pętli Suwalska na Bródnie przez Łabiszyńską, Łojewską, Chodecką, Kondratowicza, Młodzieńczą, Radzymińską, Trocką, Borzymowską, św. Wincentego, Budowlaną, Chodecką, Wyszogrodzką, Bartniczą, Wysockiego, Bazyliańską, Kondratowicza, Łabiszyńską (co 40 min w godz. szczytu, co godzinę poza szczytem i w święta).

204 - wyruszy z pętli Grodzisk w Białołęce Głębocką, Berensona (powrót ulicami: Berensona, Oknicką, Lewandów), Skarbka z Gór (podjazd do os. Derby), Berensona, Ostródzką, Juranda ze Spychowa, Białołęcką, Kopijników, Łabiszyńską, Kondratowicza, Rembielińską, Bartniczą, Wysockiego, Pożarową do stacji PKP Praga (co 20 min w godz. szczytu, co pół godziny poza szczytem i w święto).

Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gacek
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: klatka III

PostWysłany: Wto 15:04, 26 Lut 2008    Temat postu: Mikrobusy są, na Bemowie nawalili z przystankami

Mikrobusy są, na Bemowie nawalili z przystankami

Wbrew obietnicom 1 marca nie wyjedzie pierwsza mikrobusowa linia łączącą nowe osiedla na Bemowie - nie przygotowano przystanków. Podobnie w os. Derby na Białołęce. W poniedziałek Zarząd Transportu Miejskiego podał natomiast trasy kolejnych takich połączeń na Ursynowie, Ochocie, Bielanach, Białołęce i we Włochach



Pierwsze dziesięć busów zobaczymy na ulicach w najbliższą sobotę. Do połowy roku prywatni przewoźnicy (Mobilis i PKS Grodzisk Maz.) na zamówienie Zarządu Transportu Miejskiego sprowadzą w sumie 20 solin i 30 jelczy z częściowo obniżoną podłogą, klimatyzacją, kamerami i głośnikami na komunikaty o kolejnych przystankach. Takie krótkie autobusy mogą zabrać ok. 50 osób i wjeżdżać na wąskie ulice, przy których w ostatnich latach powstało wiele osiedli. Ich mieszkańcy często muszą teraz chodzić do najbliższego przystanku po kilkaset metrów.

Wśród nich są ci z nowych bloków wzdłuż ul. Obrońców Tobruku w pobliżu Fortu Bema na Bemowie. To właśnie władze tej dzielnicy forsowały pomysł z mikrobusami. Od jesieni wiedziały, że z ulic trzeba zdjąć progi spowalniające ruch, wyznaczyć i wybudować przystanki. Na początku lutego ZTM zapowiedział, że z Koła przez ulice Księcia Bolesława, Obrońców Tobruku, Osmańczyka i Piastów Śląskich do pętli Nowe Bemowo 1 marca pojedzie mikrobusowa linia 201. Teraz okazuje się, że tak się nie stanie. - Nawalił nam projektant nowych przystanków. Ludzie jakoś powinni wytrzymać jeden miesiąc dłużej - usłyszeliśmy wczoraj od burmistrza Bemowa Jarosława Dąbrowskiego.

W sobotę wyruszą więc tylko: mikrobus linii 202 (jednokierunkowo po Bródnie, Zaciszu i Targówku) i cztery mikrobusy linii 204 (co 20 min z Grodziska na Białołęce przez ul. Berensona, Ostródzką, Juranda ze Spychowa, Białołęcką na Bródno i do stacji Praga przy Pożarowej). Te ostatnie nie podjadą jednak ul. Skarbka z Gór do kilkutysięcznego os. Derby. Rzeczniczka urzędu Białołęki Bernadetta Włoch-Nagórny stwierdziła, że firma Dom Development nie przygotowała przystanku na swojej ulicy.

Pozostałe pięć mikrobusów z pierwszej partii ZTM podzieli między peryferyjne linie 104 (z Brzezin na Bródno) i 305 (z Falenicy do przychodni przy ul. Strusia w Marysinie Wawerskim).

Dla kolejnych busów, które przewoźnicy sprowadzą do połowy roku, urzędnicy szykują takie trasy:

203 - Huta, Kasprowicza, Sokratesa, Conrada, Kwitnąca, Księżycowa, Fort Wawrzyszew.

• 208 - Szczęśliwice, Dickensa, Grójecka, Włodarzewska, Al. Jerozolimskie, Bitwy Warszawskiej 1920 r., Grójecka, Dickensa, Szczęśliwice.

• 209 - Ursynów Płd., Herbsta, Rotmistrza Pileckiego (powrót: Puławska, Romera, Herbsta), Puławska, Baletowa, Farbiarska (powrót: Sporną do Puławskiej).

• 211 - Nowodwory, Światowida, Dzierzgońska, Sprawna, Aluzyjna, Dąbrówka Wiślana.

• 212 - Nowe Włochy, ks. Chrościckiego, Świerszcza, Potrzebna, Odolany, Potrzebna, Mszczonowska, Gniewkowska, Ordona, Wolska (powrót: al. Prymasa Tysiąclecia, Kasprzaka, Ordona).

Pozostałe linie powstaną jeszcze w tym roku na Bemowie (planowano je na Szeligach za Jelonkami i do fortu Babice przy Radiowej), na Ursynowie (ul. Krasnowolska w Grabowie), z Radości przez Zagórzańską do Aleksandrowa oraz na ul. Borków i Juhasów z Międzylesia do Zerzenia. Numer 207 ZTM rezerwuje dla nowego połączenia mikrobusowego w Ursusie. To, czy powstanie, zależy do tego, czy wystarczy taboru. Krótkie busy wyjadą bowiem także na trasy istniejących już linii peryferyjnych 133, 134, 140, 161, 163, 164 i 177.

Dzięki osobnemu kontraktowi z ZTM PKS Grodzisk Maz. będzie od 1 marca wypuszczać na ulice 12-metrowe scanie (w sumie ma być ich 50). Pasażerowie spotkają je głównie w prawobrzeżnej części Warszawy.

Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
diti22
Aktywny Osmańczyk
Aktywny Osmańczyk



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: klatka II

PostWysłany: Śro 19:39, 12 Mar 2008    Temat postu:

przystanki już robią, ciekawe ile im to zajmie? Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beerben
Super Osmańczyk
Super Osmańczyk



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: klatka I

PostWysłany: Pon 10:23, 17 Mar 2008    Temat postu:

przystanki, jak przystanki, trochę pogrzebią i zrobią, ale co z poszerzeniem drogi i samochodami parkującymi tak, że wystają na drogę.A kolejny problem to zakręt na końcu Osmańczyka w stronę Obrońców Tobruku.Przecież tam się nawet dwie osobówki nie mieszczą...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sąsiad
Gość






PostWysłany: Pon 19:48, 17 Mar 2008    Temat postu:

Beerben napisał:
przystanki, jak przystanki, trochę pogrzebią i zrobią, ale co z poszerzeniem drogi i samochodami parkującymi tak, że wystają na drogę.A kolejny problem to zakręt na końcu Osmańczyka w stronę Obrońców Tobruku.Przecież tam się nawet dwie osobówki nie mieszczą...


I całe szczęście, wydaje mi się, że i tak jeździ sporo samochodów pod naszym blokiem. Poszerzenie Osmańczyka może spowodować, że zaczniemy mieszkać przy drodze szybkiego ruchu. Szczerze mówiąc wolałbym kilka progów zwalniających mających na celu zniechęcenie jak największej liczby kierowców do jeżdżenia naszą ulicą....
Pozdrawiam
Sąsiad
Powrót do góry
szulferki
Super Osmańczyk
Super Osmańczyk



Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:57, 18 Mar 2008    Temat postu:

Docelowo mikrobusy będą jeździły przedłużeniem Piastów Śl., następnie Obrońców Tobruku (która też jest planowana do przebudowy) w kierunku Obozowej.

W tym roku MPWiK rozpocznie prace kanalizacyjne na byłych terenach działkowych, więc położenie drogi nastąpi pewnie najwcześniej w 2009.
Zresztą w samym Ratuszu szczegółów nie znają i uzależniają swoje prace od MPWiK... (tą samą śpiewkę słyszałem 2 lata temu Smile)

Trasa mikrobusu przez Osmańczyka ma być rozwiązaniem tymczasowym... czyli najpewniej mikrobusy zagoszczą na długo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beerben
Super Osmańczyk
Super Osmańczyk



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: klatka I

PostWysłany: Wto 12:53, 25 Mar 2008    Temat postu:

a czy przypadkiem to co się dzieje teraz na Osmańczyka nie ma nic wspólnego z przejazdem autobusów? Chodzi mi o kostkę leżącą w opakowaniach i częściowo wyłożone kostką trawniki niedaleko naszego bloku.
Może to nowe miejsca parkingowe, ale może nie. Czy ktoś coś wie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RAJ
Zarząd Wspólnoty
Zarząd Wspólnoty



Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:41, 25 Mar 2008    Temat postu:

najprawdopodobniej to beda przystanki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
taria
Początkujący Osmańczyk
Początkujący Osmańczyk



Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: klatka IX

PostWysłany: Pon 17:25, 31 Mar 2008    Temat postu:

Zatoczki przystankowe już są, ciekawe kiedy uruchomią linię...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Osmanczyka.fora.pl Strona Główna -> Dzielnica i okolica Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin